Suchergebnisse

5 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#118. September 2023

Equity-Oriented Learning Design: An Entangled Future

In: Postdigital science and education, Band 6, Heft 1, S. 173-193

ISSN: 2524-4868

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#223. September 2020

A Wake-Up Call: Equity, Inequality and Covid-19 Emergency Remote Teaching and Learning

In: Postdigital science and education, Band 2, Heft 3, S. 946-967

ISSN: 2524-4868

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32020

Building The Post-pandemic University: Countering Inequalities With An Ethics Of Care

In: Czerniewicz , L , Agherdien , N , Badenhorst , J , Belluigi , D Z , Chambers , T , Chili , M , de Villiers , M , Felix , A , Gachago , D , Gokhale , C , Ivala , E , Kramm , N , Madiba , M , Mistri , G , Mgqwashu , E , Pallitt , N , Prinsloo , P , Solomon , K , Strydom , S , Swanepoel , M , Waghid , F & Wissing , G 2020 , ' Building The Post-pandemic University: Countering Inequalities With An Ethics Of Care ' , Paper presented at Building the postpandemic university , Cambridge , United Kingdom , 18/09/2020 - 18/09/2020 .

BASE

Open Access#52021

Networked Learning in 2021: A Community Definition

BASE